Placeholder

Winston Gerschtanowitz nieuwe ambassadeur Van Gils

Van Gils Parfums en tv-presentator/ondernemer Winston Gerschtanowitz gaan dit jaar een intensieve samenwerking aan. Het Nederlandse parfummerk Van Gils slaat hiermee een nieuwe weg in, waarmee het de focus legt op “The Real Man”. Van Gils breekt met cliché parfum-campagnes, waarbij vaak de nadruk ligt op de ‘perfecte man’.

Met de campagne ‘Release Your Real You’ wil Van Gils de veelzijdigheid van de man centraal zetten; naast de succesvolle man, ook de lieve man, de humoristische, de emotionele man, de imperfecte en de stoere man. In 2018 worden twee nieuwe geuren gelanceerd, met multimediale campagnes en speciale acties waarin Gerschtanowitz de hoofdrol zal spelen.

Winston Gerschtanowitz: “Ik geloof heel erg in de strategie van Van Gils om weg te blijven bij de cliché parfum-campagnes. Wij mannen zijn er nou eenmaal in alle soorten en maten, en echt niet allemaal afgetraind en we lopen ook niet elke dag als een model de zee uit. Voor aankomend jaar hebben we ontzettend veel leuke projecten op de planning staan en daar verheug ik me erg op.”

Van Gils en Gerschtanowitz gaan het aankomende jaar er alles aan doen om ‘The Real Man’ te laten shinen, op een voetstuk te plaatsen en te supporten. De start is een Valentijnsdag-actie waarbij Gerschtanowitz mannen helpt herinneren aan Valentijn. Via Whatsapp kan iedereen een boodschap sturen naar ‘Wingman Winston’. Hij zal hier vervolgens een persoonlijke video van opnemen die mannen kunnen doorsturen aan hun Valentijn.

Perfecte match
Van Gils en Gerschtanowitz hebben in 2010 ook al een succesvolle samenwerking gehad. (CEO Van Gils Parfums Bart Hullegie): “Voor ons was het een logische stap om elkaar opnieuw op te zoeken. Met de no-nonsense houding en zijn charisma past Winston perfect bij de plannen die wij voor aankomend jaar voor Van Gils hebben.”

Over Van Gils Parfums
Van Gils Parfums, het grootste mannen parfummerk van Nederlandse bodem, staat al decennia garant voor stijlvolle, karakteristieke en verleidelijke geuren. Het kwalitatief hoogstaande label is opgericht in de jaren ’50, door Hermiel Van Gils, en vaart sindsdien een to-the-pointno nonsense -koers. De geuren van Van Gils hebben een modern en krachtig design, zonder hierbij aan karakter in te boeten. Van Gils Parfums heeft o.a. de bekende lijnen Strictly for Men, Between Sheets, Basic Instinct en Elite en daar komen dit jaar nog twee unieke geuren bij. De parfums worden ontwikkeld in Nederland en zijn verkrijgbaar bij parfumerieën en drogisterijen in binnen- en buitenland.