René Froger ondanks Loden Leeuw door met Eyelove
René Froger gaat ondanks het winnen van de Loden Leeuw gewoon door met zijn reclames voor Eyelove. Hij heeft net een nieuwe commercial opgenomen. Dat vertelde hij maandagavond aan Antoinette Hertsenberg tijdens de uitreiking in het programma Radar. Froger nam de winst – hij won met 70 procent van de stemmen van Gerard Joling (Lidl) en André Hazes jr (Essent) – sportief in ontvangst. De presentatrice van Radar wilde van hem weten of hij ermee doorgaat.
Froger: “We gaan in elk geval door. Je komt nu toevallig binnen, maar we zijn net klaar met het maken van een nieuwe commercial voor volgend jaar.”
Blijft zijn gehekelde Eyelove-uithaal in stand? “We zijn nog bezig. We denken er nog over na. Misschien komen we wel met iets heel leuks, maar je moet natuurlijk niet alles gaan vertellen.” Hertsenberg vindt het wel een signaal dat 70 procent van de mensen op Froger heeft gestemd. “Dat is wel echt heel veel. Ik geloof dat we dat niet eerder meegemaakt hebben.” Waar Froger de prijs voor de meeste irritante BN’er in een reclame won, won ASR die voor meest irritante reclame in het algemeen.
bron: Mediacourant