Waarom Linda de Mol haar bovenlip scrubt
Het blad van Linda de Mol heeft een lucratieve deal gesloten met de Bijenkorf voor een interactieve reclamecampagne waarbij lezers op sociale media hun beautygeheimen delen met de hashtag #beautygeheim. De tv-koningin geeft zelf het aanzetje door in een video haar éigen beautygeheim te delen. Gehuld in een roze tenuetje verklapt de RTL 4-ster dat die met haar bovenlip te maken heeft. “Ik sta elke morgen onder de douche als een gek met mijn vingers mijn bovenlip te scrubben.“
Waarom doet ze dat? “Omdat ik gehoord heb dat als je dat elke dag goed hard doet, dat je niet die barcode boven je bovenlip krijgt die ik zo lelijk vind. Mannen scheren zich elke dag, dus die halen steeds een laagje huid weg en daarom hebben zij die rimpels op die bovenlip niet.”
Het klinkt een beetje als nattevingerwetenschap. “Of het waar is weet ik dus niet, maar het is een van de beautygeheimen die ik graag met jullie wil delen, maar ik ben ook wel een beetje benieuwd of jij een beautygeheim hebt.”
Om de Bijenkorf onder de aandacht te brengen, roept De Mol haar lezers op om massaal beautygeheimen te delen. “Als vrouwen beautygeheimen hebben, dan moeten we dat toch met elkaar delen. We moeten toch solidair zijn? Heb jij een goede tip om er goed uit te zien, laten we het met elkaar delen!”
Het filmpje van La Mol kunt u zien op de website van LINDA.
bron: Mediacourant